How may we help you?
Being CEO and a customer service expert, Elmo Väisänen loves to be direct and honest. At DESK, nobody works like a poker player – hiding information or capacity – but appreciating open discussion.
In leadership, the most important thing is to keep your head cold and your heart warm. This is what Chairman Lars Furuholm thinks. He relies on openness and listening.
Myyntipäällikkö Petri Eriksson kokee onnistuneensa työssään, kun asiakkaat voivat paneutua omaan ydintehtäväänsä, eikä heidän tarvitse huolehtia teknologian toimivuudesta. Tärkeiden kokousten alku ei saa kulua siihen, että tekniikka ei toimi.
Jesse Kaskinen enjoys solving customers’ technical challenges. Collaboration is always based on helping the customer in the best possible way.
Arvi Vallas, Service Manager, is responsible for our service concept. Facilitating the customer’s daily activities and supporting their growth is always the starting point.
Palvelumyynnin johtaja Matti Väisänen on hankkinut ja käyttänyt työkseen sitä, mitä hän nyt toimittaa. Ymmärrys asiakkaan näkökulmasta, tavoitteista ja reunaehdoista on tärkeää asiakastilanteissa.
At DESK, sales manager is sometimes the installer, sometimes the warehouseman and always the customer service officer. This versatile field of responsibilities is the strength of Sales Manager Ilkka Karlsson.
Interested in working together?
Let’s design a brilliant, easy-to-use and cost-efficient solution for all the meeting needs of your organization!
DESK Peaknet Oy
Hiomotie 19 (Pitsku Tower)
00380 Helsinki
Hiomotie 19 (Pitsku Tower)
00380 Helsinki
Business ID 2609945-9
E-Invoices: FI2056800020349060
Operator: OKOYFIHH
Subscribe to our customer letter:
Website Digijeti