Miten voimme palvella?
Toimitusjohtajana ja asiakaspalvelijana Elmo Väisänen pyrkii siihen, että asioista puhutaan suoraan ja rehellisesti. DESKissä ei tehdä töitä pokeripelien tapaan pihistelemällä tietoja tai taitoja, vaan arvostamalla avointa keskustelua puolin ja toisin.
Johtajuudessa tärkeintä on pitää pää kylmänä ja sydän lämpimänä. Näin ajattelee DESKin hallituksen puheenjohtaja Lars Furuholm. Hän luottaa avoimuuteen ja kuunteluun.
Myyntipäällikkö Petri Eriksson kokee onnistuneensa työssään, kun asiakkaat voivat paneutua omaan ydintehtäväänsä, eikä heidän tarvitse huolehtia teknologian toimivuudesta. Tärkeiden kokousten alku ei saa kulua siihen, että tekniikka ei toimi.
Myyntipäällikkö Jesse Kaskinen nauttii päästessään pureutumaan kokonaisvaltaisesti asiakkaan teknisiin haasteisiin. Yhteistyö perustuu aina asiakkaan auttamiseen parhaalla mahdollisella tavalla.
Palvelupäällikkö Arvi Vallas vastaa DESKin palvelukonseptista. Asiakkaan päivittäisten toimintojen helpottaminen ja kasvun tukeminen on aina toiminnan lähtökohtana.
Palvelumyynnin johtaja Matti Väisänen on hankkinut ja käyttänyt työkseen sitä, mitä hän nyt toimittaa. Ymmärrys asiakkaan näkökulmasta, tavoitteista ja reunaehdoista on tärkeää asiakastilanteissa.
DESKissä myyntipäällikkö on välillä asentaja, joskus varastomies ja aina asiakaspalvelija. Monipuolinen tehtäväkenttä on myyntipäällikkö Ilkka Karlssonin vahvuus: ”Tarvitaan sekä teknistä osaamista että ihmistuntemusta.”
”Ei moottoriturpa eikä hauska hypettäjä, vaan rauhallinen kuuntelija. Sellainen on myynti– ja markkinointijohtaja Samuli Yrttimaa. Myyjän tulee luoda tila, jossa asiakas tuntee voivansa kertoa ongelmansa.”
Kiinnostaako yhteistyö?
Suunnitellaan yhdessä helppo, toimiva ja kustannustehokas kokoustekniikkaratkaisu yrityksenne käyttöön!
DESK Peaknet Oy
Hiomotie 19 (Pitsku Tower)
00380 Helsinki
Hiomotie 19 (Pitsku Tower)
00380 Helsinki
Business ID 2609945-9
E-Invoices: FI2056800020349060
Operator: OKOYFIHH
Tilaa asiakaskirjeemme:
Verkkosivut Digijeti