Can we be of assistance?
”Nykyaikainen kokousteknologia antaa asiakkaan keskittyä olennaiseen”
Tuote ja myyntipäällikkö Petri Eriksson kokee onnistuneensa työssään, kun asiakkaat voivat paneutua omaan ydintehtäväänsä, eikä heidän tarvitse huolehtia teknologian toimivuudesta. Tärkeiden kokousten alku ei saa kulua siihen, että tekniikka ei toimi.
Kaikki lähtee aina asiakkaan tarpeista, jotka selvitetään yhdessä keskustelemalla. Kun saan selville, mistä kenkä puristaa, osaan esittää tarpeeseen sopivaa räätälöityä ratkaisua. Tunnen tuotteemme ja tarjoamamme teknologiat läpikotaisin, joten niiden hyödyt on helppo esittää eteenpäin selkeästi ja perinpohjaisesti.
Helppokäyttöiseltä ja viihtyisältä. Teamsin yleistyminen oli suuri harppaus työskentely-ympäristöissä eikä vastaavaa mullistusta ole lähitulevaisuudessa odotettavissa. Uskon, että hybridikokoukset tulevat helpottumaan, yhteyden pätkintä jää historiaan ja kokouksiin tullaan osallistumaan entistä enemmän mökeiltä, laiturinnokista ja kävelylenkeiltä.
Työskentely-ympäristön teknologian uusimista ei tarvitse pelätä, sillä lähes aina vanhaa ja uutta tekniikkaa voidaan yhdistää.
Erinomaisessa neuvotteluhuoneessa on iso, tilaan sopiva näyttö, helppokäyttöinen kamera sekä langattomat lähettimet tai pöytään integroidut USB-C liittimet. Lisäksi toisin tilaan sähköpöydät, jotka mahdollistavat kokoukseen osallistumisen myös seisten. En päästäisi tilaan yhtään johtoa, kaukosäädintä tai muuta ylimääräistä tavaraa, vaan kokonaisuus on pidettävä selkeänä, toimivana ja viihtyisänä.
Neuvottelutiloihin voidaan asentaa myös tekniikka, jossa valon avulla tila desinfioidaan palaverin päätyttyä ennen seuraavia kokoustajia. Tämä tekniikka on erinomainen esimerkiksi lääkäriasemilla, kuntosaleilla sekä koulujen tiloissa.
Olen myyntimies henkeen ja vereen – se on ainoa ammatti, mitä haluan tehdä. Tykkään siitä, että ympärilläni tapahtuu ja työn jäljen näkee heti. Aloitin myyntityöt aikoinaan Sokoksen lihatiskillä, josta jatkoin Helkamalle, Telemasterille sekä Seteleen. Toimin useita vuosia matkapuhelin- ja operaattoripalveluiden yritysmyyjänä.
Deskissä on rennon rohkea ilmapiiri, jossa huumori kukkii. Sellaisesta nautin. Ikäjakauma on laaja: työyhteisössä on sekaisin konkaria ja innokasta nuorempaa polvea. Pelaamme hyvin yhteen ja opimme toisiltamme.
Olen sosiaalinen, suoraselkäinen ja täsmällinen. En koskaan myöhästy, ellei taivas tipu niskaan. Pidän lupaukseni aina.
Kun työssä tulee onnistumisia, asiakkaat ovat tyytyväisiä ja DESK menestyy. Vapaa-ajalla innostun mökkeilystä, veneilystä ja viikonloppureissuista sekä illallisista. Kunhan ei tarvitsisi imuroida, pyykätä tai järjestellä kellaria, niin mukana ollaan!
Kesällä pyöräilen, talvella laskettelen ja kuntosalilla paiskon rautaa ympäri vuoden. Joskus lenkkeilen ja eksynkin ystävän kanssa kesken kaiken kahvilaan pullakahville. Spontaanius on vapautta.
Perhe, terveys ja työ – ja nimenomaan tässä järjestyksessä. Joskus käy niin, että innostuksissani työ menee edelle ja silloin pyrin suoristamaan kurssin taas oikeaksi. Elämässä pitää säilyä työn ja vapaa-ajan välinen balanssi, vaikka töissä olisi kuinka mukavaa.
Hiomotie 19 (Pitsku Tower)
00380 Helsinki
Business ID 2609945-9
E-Invoices: FI2056800020349060
Operator: OKOYFIHH
Subscribe to our customer letter:
Website Digijeti