Vierailijahallintajärjestelmät

Älykäs vierailijahallinta hoitaa vierailut automaattisesti aina tervetuloviestistä sisäänkirjautumiseen asti. Ohjelma ilmoittaa vastaanottajalle digitaalisesti vieraan saapumisesta – näin osaat suoristaa krakan ja laittaa kahvit tippumaan juuri oikeaan aikaan!

Järjestelmä mahdollistaa luonnollisesti myös kontaktittoman sisäänkirjautumisen, ja jättää aulahenkilökunnalle aikaa keskittyä muihin tehtäviin.

Älykkäät vierailijahallintajärjestelmät auttavat organisaatioita hallinnoimaan vierailijoitansa johdonmukaisesti ja tehokkaasti. Nämä järjestelmät ovat yleensä käytössä yrityksissä, kouluissa, sairaaloissa ja muissa laitoksissa, joissa on paljon vierailijoita.

Vierailijahallintajärjestelmä suunnitellaan aina yrityksen tai organisaation tarpeen ja toiveiden mukaan, ja sen avulla voidaan nopeuttaa päivittäisiä perusprosesseja.

Älykkäästä vierailijahallintajärjestelmästä on paljon hyötyä niin yritykselle kuin asiakkaalle:

  1. Saapumis- ja toimintaohjeet asiakkaalle automaattisesti
    Vierailijahallintajärjestelmät lähettävät vierailijoille tietoa saapumisesta ja ohjeistavat löytämään perille oikeaan aikaan ja paikkaan. Toimintaohjeiden avulla vierailijan on helppo löytää perille ajoissa.
  2. Kontaktiton sisäänkirjautuminen
    Vierailijahallintajärjestelmä mahdollistaa kontaktittoman sisäänkirjautumisen esimerkiksi QR-koodilla. Palvelua voidaan nopeuttaa ja helpottaa myös itsepalvelutabletilla tai -kioskilla, jolloin vierailijan kirjaus onnistuu helposti ilman erillistä aulapalvelua.
  3. Automaattinen ilmoitus henkilökunnalle
    Järjestelmä voi lähettää automaattisia ilmoituksia henkilökunnalle, kun vierailija saapuu. Henkilökunta voi myös valmistella vastaanoton etukäteen, jolloin vierailijoiden rekisteröintiprosessi nopeutuu.
  4. Tietojen turvallinen hallinta
    Älykkäät vierailijahallintajärjestelmät auttavat organisaatioita hallinnoimaan vierailijoiden henkilötietoja turvallisesti. Tietojen avulla organisaatiot voivat luoda vierailijaprofiileja ja tarjota parempaa sekä henkilökohtaisempaa asiakaspalvelua.

 

Vierailijahallintajärjestelmät ovat tärkeitä organisaatioille, jotka haluavat kehittää vierailijakokemustaan ja parantaa turvallisuuttaan. Järjestelmät auttavat organisaatioita säästämään aikaa, parantamaan tehokkuutta ja kehittämään asiakaspalveluaan.

Referenssit

Kiinnostaako yhteistyö?

Suunnitellaan yhdessä helppo, toimiva ja kustannustehokas kokoustekniikkaratkaisu yrityksenne käyttöön!

DESK Peaknet Oy

Hiomotie 19 (Pitsku Tower)

00380 Helsinki