Varausjärjestelmät

Hybridityö sekä dynaamisen tilat ovat lisänneet entisestään erilaisten tilanvarausjärjestelmien tarvetta työpaikoilla. Jos tarvitset selkeytystä tilojen hallintaan, olet tullut oikeaan paikkaan. Me teemme työskentelystä sujuvampaa ja tilojen hallinnasta yksinkertaisempaa.

Olipa varattava tuotteesi sitten kokoushuone, vetäytymistila, sauna, parkkipaikka, potkulauta tai vaikka säilytyslokero, DESK:ltä saat helpon ja toimivan järjestelmän varausten hoitoon.

Varausjärjestelmät voidaan integroida jo olemassa oleviin ohjelmiin tai järjestelmiin, kuten esimerkiksi Microsoftin Office 365 -ohjelmiin. Käytössä olevia ohjelmakokonaisuuksia ei siis tarvitse vaihtaa, vaan tilanhallinta ja -varaus onnistuu kätevästi näiden jo käytössä olevien resurssien välityksellä.

Tilanvarausjärjestelmät ja ovenpielinäytöt

Sähköinen varauskalenteri on helposti kaikkien saatavilla – järjestelmä lukee käytössäsi olevia ohjelmia ja koontinäyttö näyttää varausten ajantasaisen kokonaistilanteen.

Toimistolla voit jättää käytävillä haahuilun, kiusalliset keskeytykset ja huonevarausten sekaannukset historiaan, kun hankit meiltä tiloihisi varausjärjestelmän. Digitaalinen järjestelmä tekee huonevarausten hallinnoinnista helppoa ja vaivatonta – osallistujat löytävät kerralla oikeaan paikkaan ja neuvotteluhuoneen varausnäytön värikoodit kertovat yhdellä silmäyksellä onko tila vapaa vai varattu.

Digitaalinen varauskalenteri helpottaa elämää toimistossa ja sen ulkopuolella:


  • Havainnollistavat värit kertovat varaustilanteesta

  • Mahdollistaa ad hoc -varaukset

  • Järjestelmä tuottaa kattavaa raporttia esim. tilojen käyttöasteista

  • Vikailmoitusten tekeminen onnistuu tilan laitteista

  • Järjestelmä integroituu moniin yleisiin taustajärjestelmiin ja mahdollistaa monimuotoisen maksuliikenteen


Työpistevarausjärjestelmä

Etätyöskentelyn räjähdysmäinen lisääntyminen on muuttanut työelämää todennäköisesti pysyvästi. Uuden ajan työelämässä toimistolle mennään vain satunnaisesti, ja työpisteitäkin varataan yhteisiin tiloihin näin ollen vähemmän. Helppokäyttöisen työpistevarausjärjestelmän avulla näet kotoa, millainen toimiston tilanne työpisteiden osalta on ja voit varata itsellesi työpisteen helposti.

Työpisteiden varaukset ovat toteutettavissa lukemattomilla tavoilla, kuten mobiilisovelluksella tai huomaamattomilla läsnäoloantureilla. Näppärä varausjärjestelmä helpottaa työpäivien suunnittelua ja tuo selvää säästöä yrityksen kiinteisiin kuluihin, kun toimistotilojen käyttöaste saadaan optimoitua.

Työpistevarausjärjestelmä mahdollistaa:
  • Työpisteiden varauksen etänä
  • Läsnäoloanturit osoittavat varaustilanteen reaaliajassa
  • Istumapaikkavaraukset

Referenssit

Kiinnostaako yhteistyö?

Suunnitellaan yhdessä helppo, toimiva ja kustannustehokas kokoustekniikkaratkaisu yrityksenne käyttöön!

DESK Peaknet Oy

Hiomotie 19 (Pitsku Tower)

00380 Helsinki