CASE: Mercuri International

Asiakkaan tarpeet edellä.

Kun yritys muuttaa uusiin tiloihin, niin silloin on oiva mahdollisuus uudistaa ja rakentaa neuvottelutilat vastaamaan nykypäivän tarpeita. Näin kävi asiakkaana olevan Mercuri International Oy:n kanssa, joka lähti kartoittamaan AV-ratkaisujen palvelutarjoajat. Lopullisesta päätöksestä oltiin Mercurissa yhtä mieltä, sillä ”DESK:ssä kuunneltiin ja ymmärrettiin tarpeemme hyvin ja rakennettiin meille oikea ratkaisu. Lisäksi heidän toimintansa oli nopeaa ja joustavaa”, toteaa Peter Kietz, toimitusjohtaja. DESK tarjosi täydellisen AV-tekniikkaratkaisun Mercurille, joka toteutettiin tiiviissä yhteisyössä asiakkaan kanssa. Avoin keskusteluyhteys oli onnistumisen edellytys, ”ja jos Mercurissa koimme, etteivät asiat syystä tai toisesta menneet maaliin, hoiti DESK ne nopeasti kuntoon”. Molemmin puolin odotukset yhteistyöstä täyttyivät, ja asiakas sai tarvitsemansa palvelun. Lisäarvo ei tullut Mercurille siitä, että DESK teki onnistuneesti tuotemyyntiä, vaan nimenomaan saadusta asiantuntijapalvelusta, jonka pohjalta Mercuri pystyi tekemään perustelun hankintapäätöksen.